Jouw hulp is meer dan welkom

Donaties hoe klein ook, helpen altijd. Binnen onze stichting draaien we op vaste particuliere bijdrages. En daarnaast een aantal grotere incidentele bijdragen. 99% van de donaties worden direct besteed.
Wil je een bijdrage leveren? Neem dan contact op of vul het donatieformulier in.

Of maak direct over naar: NL44ABNA0407477950 t.n.v. Stichting Jij Ook

Acties uit het verleden

Donatie bij afscheid directeur De Vree & Sliepen

Bij het afscheid van Ted van der Netten Van Stigt, directeur van bouwbedrijf De Vree & Sliepen was het afscheidscadeau een donatie voor Jij Ook!! En dat hebben we geweten: we mochten een cheque in ontvangst nemen van maar liefst €11.932!

Met dit bedrag kunnen we direct aan de slag met de verbeteringen en noodzakelijk onderhoud wat gezien hebben tijdens onze reis naar Kenia. Ted en vooral alle relaties van De Vree & Sliepen: bedankt!

Spaaractie Louise de Coligny basisschool, Ede

Ouders, verzorgers en leerlingen van de Louise de Coligny basisschool heel hartelijk bedankt voor jullie bijdrage.

Nijmeegse vierdaagse.

Tineke Fokke heeft in 2018 de vierdaagse van Nijmegen gelopen.

Tijdens dit evenement heeft ze zich laten sponsoren. Het uiteindelijk opgehaalde bedrag doneert Tineke aan Stichting JIJ OOK!!

De teller staat nu op € 560,00. Een heel mooi bedrag voor de beide scholen in Naivahsa, Kenia.

We willen Tineke heel hartelijk bedanken voor haar inzet en het succesvol uitlopen van de vierdaagse.

Afrika Actie dag OBS 't Montferland.

29 juni 2018 was voor de leerlingen van OBS 't Montferland een actiedag voor Afrika.

In de weken daarvoor hadden de kinderen op school diverse activiteiten met een afrikaans tintje.

De bovenbouw hadden een euro actie. De leerlingen probeerden van 1 geleende euro dmv acties en ideeen meer euro's te 'maken'

De onderbouw leerlingen hadden op 29 juni een sponsorloop en probeerden in de weken daarvoor zo veel mogelijk geld op te halen voor stichting JIJ OOK!!

Dit is heel goed gelukt, uiteindelijk is er meer dan € 4000,00 opgehaald

Met dit bedrag kunnen heel veel kinderen in Naivasha naar school. Tevens zullen er plannen gemaakt worden voor de bouw van een nieuw toilet gebouw.

Leerlingen en personeel van OBS 't Montferland: Heel hartelijk bedankt voor jullie inzet en de mooie opbrengst.